"Într-o lume toxică, a mânca sănătos este un act de responsabilitate"





Produse mizerabile

PRODUSE MIZERABILE!

   În mai multe rânduri am cumpărat alimente, pentru care mi-a părut rău că am dat banii. Voi prezenta în cadrul acestei rubrici, cele mai mizerabile produse, scumpe şi proaste calitativ, chiar otrăvitoare.
În majoritatea cazurilor este şi vina mea că nu am studiat cu atenţie eticheta de pe produse.

Voi începe cu un salam, cumpărat de la Kaufland, pe care şi pisica mea a refuzat să l mănânce, a scuturat din lăbuţă şi a plecat. După gust se pare că are în compoziţie şi rinichi.

Salam Semenic produs de firma Caroli,  în termen de garanţie.
Conţinut  carne de porc, carne de vită, inimă, slănină, şorici, apă (multă), condimente, sare.
Şi acum urmează: 

proteină vegetală din soia, polifosfaţi de sodiu, izoascorbat de sodiu, monoglutamat de sodiu, zaharoză, dextroză, glucono-delta-lactonă, nitrit de sodiu, carmin.

După cum se poate vedea, mai multe chimicale decît carne.
(27.02.2011)


   Tot de la Kaufland am cumpărat într-o zi o pungă cu fasole boabe, albă.
   După vre-o trei zile m-am gândit să pregătesc ceva cu fasolea. Am pus-o la muiat în apă, de dupa-amiaza pînă a doua zi dimineaţă. Apoi am pus-o la fiert pe la ora 10. Peste vre-o 40-50 de minute, am încercat-o: era tare. Peste 2 ore am încercat-o din nou: tare.  A mai fiert ce a mai fiert, au trecut mai bine de 3 ore: tare!
   În sfârşit, am fiert-o 5 ore şi jumătate şi nu se putea mânca. Tare! parcă era ne-fiartă!

   Am citit datele de pe pungă: Fasole import din China. În termen de garanţie. Importator firma Atifco!...

   O fi şi fasolea asta din plastic? falsificată?
Oricum, de la firma Atifco nu voi mai cumpăra nimic, nici-odată.

(20.09.2012)

                                                          CAFEA AMAROY falsificată




   De ani de zile am folosit numai cafea Amaroy, produsă de firma ALDI Germania. După părerea mea, era cea mai bună cafea.
Spre sfârşitul anului trecut am cumpărat un pachet de cafea de 500gr, vidată.
La deschidere, de obicei întreaga bucătărie se umplea de mirosul aromat şi parfumat al cafelei Amaroy.
Mare surpriză, de aceasta dată nimic!
Mi-am vârât nasul în pungă, un uşor miros nedefinit, numai de cafea nu.
Am făcut o cafea, un gust rău, şi un miros pe care nu l-am putut defini.
   Am crezut că este o greşeală. 
M-am dus la magazin şi am cumpărat un nou pachet, de această dată de culoare roz.
( Trebuie să fac o precizare: cafeaua ambalată vidat la 500gr. ambalaj de culoare maro , era produsă în Germania, iar cea cu ambalaj de culoare roz, produsă în Austria. Era o mică diferenţă de preţ, la aceiaşi calitate înaltă.)
   Rezultatul ? aceiaşi mizerie numită cafea !

   Uitându-mă mai atent, observ o etichetă aplicată pe pachet:
Cafea AMAROY Classic
Producător ALDI Gmbh Germania

Operator economic: GOLDIM SRL Covasna

Deci, ambalată în România !
Cum nu mai are gustul şi mirosul cafelei originale,  putem bănui un fals, o contra-facere.

După câteva zile, am constatat pe la magazine, că preţul cafelei  a fost redus cu 25%...

De atunci nu mai cumpăr mizerabila cafea AMAROY !

Se pare că cumpărătorii s-au lămurit cu noua cafea Amaroy.  Nu se mai vinde...
Peste tot afişe cu Amaroy la preţ redus...

(01.05.2016)

                                  Alte produse mizerabile
Constatăm că în România se importă tot mai multe produse mizerabile !
Am ajuns să ni se ofere pentru alimentaţie produse din groapa de gunoi  a Europei, datorită ANSVSA care nu-şi face treaba pentru care a fost constituită.
Acum 4-5 săptămâni am cumpărat un borcan cu ardei iuţi.



   Conţinutul, ardei iuţi, (nu chiar iuţi), din care vre-o 6 bucăţi, putrede, iar restul moi în ultimul hal.
Produs în Ungaria pentru firma:
S.C. Lorimod Prod Com SRL din Şimleul Silvaniei.

(29.05.2016)

Peşte Pangasius lipsă la gramaj !!!

   Este pentru a 3-a oară când cumpăr peşte pangasius ambalat de această firmă şi constat acasă că are lipsă la gramaj.
O pungă are 900 grame din care 720 grame ar trebui să fie peşte pangasius file, iar 20% adică 180 grame glazură (gheaţă).
În realitate, am găsit în pungă două bucăţi file pangasius în greutate de 500 grame, iar 400 grame gheaţă !
Furt ordinar !



   Peste produs de firma DL704 (???) nu se stie in ce tara!
Ambalat de firma minus22 din Brasov calea Feldioarei 31A. 
Pe ambalaj nu apar aceste date deci comerciant necunoscut !.

Am mai aflat că această firmă comercializează şi peşte cu viermi, găsit în judeţele Braşov şi Hunedoara !
Vezi aici: Peste cu viermi

(5 Iunie 2016)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu