"Într-o lume toxică, a mânca sănătos este un act de responsabilitate"





Compotiada

 
   Perioada conservelor a început de mult. În acest an am hotărât să fac compoturi şi din fructe mai neobişnuite. 
   Compot de pepene galben şi de lubeniţă...
Am căutat pe internet şi nu am prea văzut reţete pentru aşa ceva. Nici prin cărţile vechi.
Aşa că merge la încercare. Ce gust are? Habar n-am. Voi deschide câte un borcan peste vre-o două săptămâni şi voi vedea.
Sper să fie ceva interesant şi mai ales să reziste până la iarnă.
   Compoziţie: pepene galben, curăţat de sâmburi şi coajă, la fel si lubeniţa. Se taie cubuleţe şi se pun la borcane de 720 mL. Am pus numai pepene, numai lubeniţă dar şi combinat...
La fiecare borcan am pus 5-6 pastile de îndulcitor.
Am procedat ca la reţeta: Compot fără zahăr. 
Pentru reţetă daţi un click.

Rezultate şi concluzii: Compotul de pepene galben şi de lubeniţă este mâncabil, dar gustul sub aşteptări. Din punctul meu de vedere se poate prepara doar dacă n-ai altceva mai bun de făcut.

Rezultate ceva mai bune apar în combinaţie cu alte fructe.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu